Дізнайтесь про виготовлення грошей на Україні
Банкіри мають кейси, які використовують для транспортування грошей, знайдіть в Інтернеті три види кейсів: малий, середній, великий та обчисліть їх об'єм.
Вашу роботу висвітліть на сторінках padlet
Робота банкірів, де вкажіть додаткові посилання на ті джерела, якими користувалися під час роботи
Ваші висновки помістіть на спільну сторінку Підсумок роботи
Банкіри мають кейси, які використовують для транспортування грошей, знайдіть в Інтернеті три види кейсів: малий, середній, великий та обчисліть їх об'єм.
Вашу роботу висвітліть на сторінках padlet
Робота банкірів, де вкажіть додаткові посилання на ті джерела, якими користувалися під час роботи
Назва: Форма оцінювання з балами інтерактивної стіни PADLET.
Опис: Форма оцінювання з балами написана для учнів середніх класів і призначена для самооцінювання ними своїх сторінок на інтерактивній стіні
Ключові слова: Виконання поставлених задач
Інструкція: Познач кольором свою якість роботи і визнач бал для кожного критерію. Помнож бал на коефіцієнт у правому стовпчику. Впиши отримане значення у поле «Всього».
Категорії
Класи: 5-6
Навчальні предмети: Математика
Вид оцінювання: Друковані сторінки
5 балів
|
3 бали
|
1 бал
|
Всього
|
Коефіцієнт
|
Дослідження
|
3
| |||
Я використовую ефективні дослідницькі вміння, щоб зібрати інформацію
|
Я використовую дослідницькі вміння, щоб зібрати інформацію для буклету, але я міг(могла) би бути більш вправним (ою).
|
Я демонструю мінімальні дослідницькі навички під час збору інформації
|
__ /15
| |
Прийняття рішень
|
2
| |||
Я показую ґрунтовні навички прийняття рішень під час затвердження структури та планування сторінок
|
Я показую початкові навички прийняття рішень під час затвердження структури та планування сторінок, але я міг(могла) би бути більш уважним(ою) та вправним(ою).
|
Я показую мінімальні навички прийняття рішень під час затвердження структури та планування сторінок.
|
__ /10
| |
Опитування
|
1
| |||
Я демонструю високоефективні навички проведення опитування у класі та з опитуваним.
|
Я демонструю деякі ефективні методи опитування в класі та з опитуваним.
|
Я задаю кілька запитань у класі та опитуваному.
|
__ /5
| |
Письмо
|
5
| |||
Я демонструю ґрунтовні навички письма, чітко передаючи своє повідомлення.
|
Робота передає моє повідомлення, але змогла б вмістити будь-що з наступного:
- більше деталей, - більш відповідний тон, або - чіткіше повідомлення. |
Робота чітко не передає моє повідомлення. Мені не вистачає наступного:
- більше деталей, - більш відповідного тону та - чіткішого повідомлення. |
__ /25
| |
Композиція та дизайн
|
4
| |||
Я розглянув(ла) елементи дизайну для моєї сторінки і створив(ла) сторінки з чітким повідомленням та відповідної організації.
|
Я розглянув(ла) деякі елементи дизайну для сторінок і створив(ла) задовільно впорядковані сторінки.
|
Я добре не розглянув(ла) елементи дизайну для сторінок і створив(ла) буклет, не задовільно впорядковані сторінки.
|
__ /20
| |
Співпраця
|
2
| |||
Я співпрацював(ла) з командою, допомагав(ла) узгоджувати напрямки роботи, вирішував(ла) проблеми і проявляв(ла) лідерські якості.
|
Я співпрацював(ла) з командою, допомагав(ла) узгоджувати напрямки роботи та вирішував(ла) проблеми. Іноді я очікував(ла) вказівок від інших.
|
У мене були проблеми у співпраці з командою.
|
__ /10
|
Ваші висновки помістіть на спільну сторінку Підсумок роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар