Завдання



Інтернет — дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку кожного, спілкування, навчання, дозвілля. Сьогодні ми  пропонуємо подорожуючи  віртуальним простором  з іншого боку подивитись на  гроші, які є невідємною частиною нашого  життя.
Мета веб-квесту "1 000 000 000 000 гривень у валізі. Міф чи реальність" опрацювати інформацію про гроші, їх види та функції, розширити відомості про історію виникнення грошей, зміни в різні історичні епохи, про історію впровадження гривні, розвивати вміння дітей користуючись математичною моделлю, знаходити обєм запакованих купюр, знаходити  наукову інформацію, розвивати спостережливість, логіку, пам'ять, уяву, уміння аналізувати, робити висновки; виховувати уміння працювати в команді, групі та індивідуально.
Вам необхідно виступити в одній із ролей:
Роль 1. Істориком
Роль 2. Банкіром.
Роль 3. Дослідником.



Завдання історикам
Спробуйте зібрати матеріал про історію виникнення грошей, їх розміри
Обчисліть об'єм упаковки в сто копюр номіналом 500, 200, 100  гривень, якщо їх товщина 11 мм
Ваші відповіді упорядкуйте  створіть буклет, який розмістимо на сторінці підсумки  роботи 

Завдання банкірам
Дізнайтесь про виготовлення грошей на Україні
Банкіри мають кейси, які використовують для транспортування грошей, знайдіть в Інтернеті три види кейсів: малий, середній, великий та обчисліть їх об'єм.
Вашу роботу висвітліть на сторінках padlet
Робота банкірів

Завдання дослідникам
Використовуючи результати   банкірів та істориків обчисліть, яка сума грошей номіналом 500 гривень вміститься в кожній валізі. Подумайте, якого розміру повинна бути валіза, щоб в ній вмістилося   1000000000000 грн,?  Хід роботи, аналіз  отриманої інформації та  висновки розмістіть на спільній презентації "Об'єм 1000000000000 гривень" , де вкажіть додаткові посилання на ті джерела, якими користувалися під час роботи 

Ваші висновки помістіть на спільну сторінку Підсумок роботи

Немає коментарів:

Дописати коментар